gööööteborg<3

Hello , i går så var jag med sandra tindra och  anki på ikea dom köpte nya skor till tindra som hon vart väldans nöjd med sen köpte dom oxå kläder och sånt
sen va vi på ica maxi och handlade sen åt vi mat hos sandras mamma.
sen sov jag här skönt att komma bort i bland vaknade av en spark i ansiktet haha sen efterde så satt tindra sig uppp och kollad på mig och klappa mig på kinden då sa ja till tindra lägg dig ner och sov så klappa hon mig i gen å sa "shhyyyy" typ ( mamma får inte veta attt vi är vaken) hahah hon är så go lill jäntan nu är hon på dagis och kramas med killen sin sen ska vi hämt ahenne och hälsa på hästarna :)

 kanske skriver mer sen puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0