Gårdagen

Hejhej. i går jobbade jag från 12-18 i stället för 12-21 marie va snäll och släppte hem mig vi hade ju bara ett barn som kan göra allt själv så devar skönt , sandra hämtade mig så åkte jag hem och gjorde mig i årning.

Sen drog ja ner till sandra vi satt och drack å spelade GH inte lika lätt som när man e nykter haha , men ja klarade iaf medium nivåå gud va svårt haha! med tanke på att ja bara har spelat nåra gånger fick iaf 78% hah!
 
sen kom Henning och hämtade oss med forden så körde dom ner oss på dallan, lite folk där från början men tyckte det var trevligt ändo micke va där så satt å pratade med han ett tag, sen vart kvällen utåt lite förbannad vart jag å de hjälper fan inte att en jävla klimateriekärring sitter och proveserar mig. Jaja sedan gick vi på olearys men drog hem efter ett tag Salt körde mig så snäll som han var Tack!
Sen kom iaf henning och sov med mig...
han har nyss åkt vi va ner på ica förut för vi va lite sugen på dricka de fanns ingen hemma!

Nu sitter ja och kollar på Ellen och tänker pussa lite på jack har ju inte träffat han påtvå dagar hihi .


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0